tel.: 796 975 641
biuro@semstudio.pl

Podsumowanie 2011 roku w branży SEO

Jako, że niebawem połowa 2012 roku, więc już najwyższy czas na małe podsumowanie tego co działo się w branży SEO w Polsce w 2011 roku oraz na prognozy na kolejne miesiące 2012 roku.

W 2011 roku Google nastawione było na promowanie unikalnych i wartościowych treści (Panda). Związane jest z tym również promowanie treści świeżych (Google News). Ten trend będzie kontynuowany w 2012 roku. 

Google coraz bardziej ukrywa przed użytkownikami „typowe” wyniki organiczne na korzyść AdWords, Mapek, Grafiki, Filmów, Newsów, a niebawem Googlowskiej porównywarki cen.

Google +” - to kolejny sygnał, że serwisy społecznościowe będą miały coraz większy wpływ na pozycjonowanie.

Yahoo Site Explorer – zniknęło darmowe i ulubione narzędzie „pozycjonerów” do sprawdzenia backlinków. Dla większości „pozyjonerów” była to zmiana praktycznie niezauważalna ponieważ korzystali już wcześniej z innych narzędzi np. Majesctic SEO.

Not provided” - w Google Analitycs nie zobaczymy już informacji o źródle wizyty osób zalogowanych na konto Google w momencie wizyty na naszej stronie.

Rel="next" i rel="prev" – Google zaczęło wspierać te znaczniki. Razem z rel="canonical" powinny być znane każdemu kto optymalizuje duże serwisy, w szczególności sklepy internetowe.

Bany i filtry - od początku 2012 roku można zauważyć, że nie będzie to łatwy rok dla tworzących strony pod systemy wymiany linków - ze względu na coraz częstsze fale „banów” na serwisy uczestniczące w tego typu systemach.
Jeśli chodzi o kary wymierzane za pozycjonowanie to Google w 2012 roku zabiera się również za „dużych” graczy na naszym rynku. o czym może świadczyć akcja wymierzona w porównywarki cen korzystające z systemów wymiany linków.wnywarki cen korzystające z system

Formularz kontaktowy

1

Aktualności

strzałka Życzenia Wielkanocne

Wielkanocne życzenia od SEM studio

strzałka Podsumowanie 2011 roku w branży SEO

Jako, że niebawem połowa 2012 roku, więc już najwyższy czas na małe podsumowanie 2011 roku w branży SEO.

strzałka Świąteczne Życzenia

Świąteczne Życzenia od SEM studio

Współpracujemy z:

Podsumowanie 2011 roku w branży SEO oraz trendy na rok 2012

© semstudio.pl