tel.: 796 975 641
biuro@semstudio.pl

AdWords

Za każdym razem, gdy korzystamy z wyszukiwarki Google, obok oraz powyżej naturalnych wyników wyszukiwania wyświetlane są reklamy tekstowe powiązane z hasłem wyszukiwanym przez internautę. Na przykład, jeśli szuka on bukietu kwiatów, prawdopodobnie będą to reklamy kwiaciarni. Internauta ogląda reklamy tylko na te tematy, którymi jest zainteresowany, a reklamodawca precyzyjnie dociera do potencjalnych klientów.

W programie AdWords płacisz tylko za kliknięcie w Twoją reklamę, a nie za samo jej wyświetlenie. To znaczy, że ponosisz faktyczne koszty dopiero wtedy, gdy ktoś wykaże zainteresowanie Twoją ofertą, kliknie w reklamę i przejdzie na stronę internetową, aby dowiedzieć się więcej o Twojej ofercie.Google Adwords to nie tylko reklama tekstowa, ale i reklama graficzna, animowana i video. Daje to ogromne możliwości promocji Twojej strony.

SEM studio zajmie się przygotowniem oraz prowadzeniem i stałą optymalizacją kampanii.

Czym jest Google AdWords?

Reklama w Google Adwords jest nieinwazyjną formą reklamy, która dociera do użytkowników wtedy, gdy Ci szukają usługi lub produktu. Dzięki Adwords Twoja reklama pojawi się po prawej stronie lub ponad naturalnymi wynikami.

W AdWords płacisz tylko za kliknięcie w Twoją reklamę, a nie za samo jej wyświetlenie.

Linki sponsorowane Google Adwords dają natychmiastowe efekty w postaci odwiedzin na stronie. Twoja reklama pojawia się odrazu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google.

Jeśli pozycjonujesz swoją stonę to czekając na efekty zamów kampanię Adwords. Zanim Twoja strona osiągnie wysokie pozycje w wynikach organicznych zapewnisz sobie odwiedziny na stronie dzięki reklamie Adwords. Nie oznacza to wcale, że po wypozycjonowaniu strony musisz rezygnować z kampanii Adwords. Badania wykazują, że obecność słowa kluczowego na wysokich pozycjach w wynikach organicznych Google i na wyskoich pozycjach w Adwords nie musi oznaczać tzw. "kanibalizacji ruchu". Wręcz przeciwnie, równoczesne wysokie pozycje w Adwords i wynikach organicznych zwiększą ruch i konwersje na Twojej stronie.

Reklama Adwords to doskonały sposób na prowadzenie kampanii sezonowej. Linki w Google Adwods dają doskonałe mozliwości emitowania i wstrzymywania reklamy w wybranych porach roku, a nawet porach dnia.

Jakie są koszty kampani w Google Adwords?

Na koszty kampanii wpływa konkurencyjność promowanych słów kluczowych, preferencje co do pozycji naszej reklamy czy wynik jakości (wyznaczanego na podstawie współczynnika klikalności słowa kluczowego w Google oraz trafności tekstu reklamy, słowa kluczowego i strony docelowej).

My dostosowujemy kampanię tak, aby osiągnąć jak najlepsze efekty tzn. jak nawiększą ilość odwiedzin i konwersj na Twojej stronie w odniesieniu do budżetu.

Koszt usługi to w większości przypadków 30 % środków przeznaczonych na reklamę Adwords. Przykład: wpłacasz 1000 zł, z tej kwoty 700 zł przeznaczanych jest na kliknięcia, a 300 zl to nasze wynagrodzenie za przygotowanie i optymalizację kampnii.

Wypełnij formularz, a otrzymasz ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Jak działamy?

  • wybór odpowiednich słów kluczowych,
  • analiza konkurencji,
  • przygotowanie treści reklamowych,
  • testowanie i optymalizacja kampanii,
  • bieżący monitoring wyświetlanych reklam.

Formularz kontaktowy

1

Aktualności

strzałka Życzenia Wielkanocne

Wielkanocne życzenia od SEM studio

strzałka Podsumowanie 2011 roku w branży SEO

Jako, że niebawem połowa 2012 roku, więc już najwyższy czas na małe podsumowanie 2011 roku w branży SEO.

strzałka Świąteczne Życzenia

Świąteczne Życzenia od SEM studio

Współpracujemy z:

Linki sponsorowane

Reklama w Google AdWords to krótki czas oczekiwania na efekty oraz pełna kontrola nad kosztami kampanii. Zapraszamy do kontaktu.

© semstudio.pl